U gebruikt een verouderde browser. Wij raden u aan een upgrade van uw browser uit te voeren naar de meest recente versie.

Delen op social media

 'In the cloud'

 

Er ontstaan steeds meer nieuwe en vernieuwde mogelijkheden en nieuwe kansen.

ABDelfzijl vindt het belangrijk om bij te blijven. Wij hechten er waarde aan om In een snel veranderende wereld zoveel mogelijk met de tijd mee te gaan. We brengen dit in de praktijk door onder andere het volgen van de ontwikkelingen in de markt en het up-to-date houden van onze kennis en vaardigheden.

 

Anno 2016 komt namelijk ook u ongetwijfeld steeds vaker en op steeds meer plaatsen in aanraking met begrippen als 'online back up', 'BYOD' (Bring Your Own Device), 'IP-bellen' en '(werken) in de cloud‘.

 

‘Werken in de cloud’ biedt u de mogelijkheid om uw boekhouding overal ter wereld in te kunnen zien of bij te werken: waar en wanneer u maar wilt (mits u beschikt over een actieve internetverbinding). Zo kunt u voortaan altijd over uw cijfers beschikken, ongeacht uw locatie.

Handig! Bijvoorbeeld als u vlak voor een vergadering nog snel even de cijfers wilt checken!

 

 

Uw administratie online, in the cloud, kunt u helemaal zelf beheren. Zo bepaalt u bijvoorbeeld zelf wie toegang heeft tot uw administratie door aan gebruikers rollen en rechten toe te wijzen via het programma van SnelStart.

 

Voor administratiekantoren is er een aparte rol te selecteren, namelijk 'administratiekantoor/accountantskantoor'. Het toevoegen van ons kantoor aan uw SnelStartadministratie brengt voor het abonnement geen extra kosten met zich mee, het toevoegen van alle andere gebruikers wel. Één gebruiker en één online administratie zitten altijd inbegrepen in het pakket.

 

U bent zelf verantwoordelijk voor het maken en bewaren van back ups en/of kopieën van uw administratie.

 

 

     Nieuwsgierig geworden? Neem gerust contact op voor meer informatie.