U gebruikt een verouderde browser. Wij raden u aan een upgrade van uw browser uit te voeren naar de meest recente versie.

Belastingaangifte 2016

Gepost 2017/02/15

Zolang u niet in Andorra of Monaco woont, dan is het ook dit jaar weer raak: de belastingaangifte moet worden gedaan!


Het laten indienen van uw belastingaangifte is een stuk eenvoudiger dankzij de diensten van

Administratiekantoor & Belastingadviesbureau Delfzijl.


Wat hebben wij nodig voor het invullen van uw belastingaangifte 2016?

- Uw aangifteformulier (indien u deze heeft),

- uw jaaropgave(n),

- een overzicht van uw bankrekening(en) (en van uw eventuele effecten),

- (eventuele) ziektekosten,

- (eventuele) giften en

- (in geval van een eigen huis) uw WOZ-waarde, saldo en rentekosten van uw hypotheek.


Met vorengenoemde gegevens bij de hand maken wij bij ABDelfzijl voor u alle berekeningen. Voor het invullen van uw aangifte hebben wij uw DigiD-gegevens niet nodig.
Eenmaal ingevuld, sturen wij uw aangifte, via onze directe elektronische link, aan de Belastingdienst toe. Vanzelfsprekend ontvangt u van ons een aangifterapport met daarin een overzicht van alle gedane berekeningen met het door u terug te ontvangen of verschuldigde bedrag.

Maak telefonisch een afspraak via 0596-630014 of loop gerust eens bij ons binnen!

Ook voor het doorgeven van wijzigen aan de Belastingdienst, te denken valt bijvoorbeeld aan uw rekeningnummer, kunt u gebruikmaken van de diensten van ons kantoor. Ook in dit geval vullen wij alle gevraagde informatie voor u in en versturen het elektronisch aan de Belastingdienst. Voor uw eigen administratie ontvangt u van ons een overzicht, zodat u te allen tijde bewijs hebt van het indienen van uw aangifte of het doorgeven van een wijziging.

Uw belastingzaken regelen met ABDelfzijl: zo weet u zeker dat het goed komt!

Vragen?

Komt u er niet uit of heeft u een andere vraag?


Loopt u dan gerust bij ons binnen (Noordersingel 28), stuur ons een e-mail (abdelfzijl@live.nl) of bel ons (0596 630014).